יום רביעי, 27 במאי 2015

בוס בהסוואה עונה 2 פרק 7

בוס בהסוואה עונה 2 פרק 7

אחרי עונה ראשונה שסחפה אחריה צופים רבים וזכתה להצלחה גדולה. הנה נוחתת העונה השנייה של בוס בהסוואה.
כזכור, בתכנית הזאת בוס של אחת החברות הגדולות והמוכרות במשק מתחפש לעובד זוטר, ובמשך שבוע שלם הוא נכנס לעבוד עם שאר העובדים. אף אחד לא יודע כי הוא בעצם המנהל הגדול או הביג בוס. בשבוע זה הוא רואה ממש לנגד עיניו מה מתרחש בחברה ביומיום, הוא מנסה ללמוד מה קורה מתחת לאפו, וכמובן הוא זוכה להכיר את עובדיו מקרוב.
בסוף התכנית הוא מספר להם שהוא לא עובד מתחיל, אלא הבוס/המייסד/המקים של החברה.
בפרק 7 (פרק שבע של העונה החדשה) יופיע מיכאל רבינוביץ' סמנכ"ל השיווק של מי עדן. חברת מי עדן מספקת מים ל- 130 אלף לקוחות בארץ. בתפקידו הוא אחראי על איך המוצר נראה כלפי חוץ. בשוק תחרותי של היום הוא כל הזמן רוצה להוביל, וזה בא רק על ידי עבודה אינטנסיבית. עוד מגיל צעיר חלם להיות מנהל " זה ב-DNA שלי מילדות" הוא אומר, ומוסיף שכשהוא עלה לארץ בשנים הראשונות היה חוסר, ואביו הצטרך לעבוד כמה משמרות רצופות כדי לפרנס את המשפחה. נוסף, צחקו עליו הילדים, מה שדחף את רצונו להצליח עוד יותר !

במהלך השבוע, הוא יצטרך להתמודד עם אתגרים שעובדיו עומדים מולם ביום יום. הוא יפגוש את עובדיו באופן כה אמיתי. וכמובן בסוף התכנית יחשוף את זהותו האמיתית,  רבינוביץ' יגלה כמה המסע שלו יסייע לעובדים אותם פגש. הוא יצטרף לצוות חלוקה ויסחוב את כדי המים הכבדים לבתי הלקוחות - עבודה פיזית לא קלה. נוסף על כן, יהיה במוקד הטלפוני - הוא ישמע לקוח מתפרץ וכועס בגלל שירות לקוי שהוא קיבל מהחברה. האם הוא יצליח במשימתו ? כל זאת ועוד בפרק הבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בוס בהסוואה

הבהרה: כל הפרקים שבאתר הינם חוקיים ! אנו לא מעלים שום פרק בעצמנו, אלא רק מקשרים לפרקים שהועלו ע"י רשת. מאחלים לכולם צפייה מהנה !!!

גגג