יום חמישי, 21 במאי 2015

בוס בהסוואה עונה 2 פרק 6

בוס בהסוואה עונה 2 פרק 6

אחרי עונה ראשונה שסחפה אחריה צופים רבים וזכתה להצלחה גדולה. הנה נוחתת העונה השנייה של בוס בהסוואה.
כזכור, בתכנית הזאת בוס של אחת החברות הגדולות והמוכרות במשק מתחפש לעובד זוטר, ובמשך שבוע שלם הוא נכנס לעבוד עם שאר העובדים. אף אחד לא יודע כי הוא בעצם המנהל הגדול או הביג בוס. בשבוע זה הוא רואה ממש לנגד עיניו מה מתרחש בחברה ביומיום, הוא מנסה ללמוד מה קורה מתחת לאפו, וכמובן הוא זוכה להכיר את עובדיו מקרוב.
בסוף התכנית הוא מספר להם שהוא לא עובד מתחיל, אלא הבוס/המייסד/המקים של החברה.
בפרק 6 (פרק שש של העונה החדשה) יופיע ראובן אלקס. אלקס הוא המנכ"ל של רשת מלונות פתאל ב-3 שנים האחרונות. הוא הגיע לשם אחר עשייה רבה כמנכ"ל ברשת רימונים.הרזומה שלו עשיר, עוד מימיו כסטודנט עשה חיל כאשר החל את דרכו בתחום המלונאות. הוא מילא תפקידים רבים ומגוונים, ואחרי סיום לימודיו בכלכלה וחשבונאות הוא שימש כחשב של מלון הנסיכה באילת. כעת בחברת פתאל הוא הציב לעצמו מטרה להגיע להישגים חדשים ולקטוף עוד הצלחות.

במהלך השבוע, הוא יוצג כ"קובי שמעוני" ראובן ימלצר בארוחת הבוקר, יתפקד על הפס של החביתות, כמו כן הוא ישמש כפיקולו ויעזור לפנות את שאריות האוכל מהשולחנות. "קובי" ימלא גם את תפקיד החדרן, יציע מצעים, ישפשף את חדר הרחצה. נראה לכם קשה ? מה עם לגהץ. אלקס יגהץ בגדים לאורחי המלון. הוא יכיר את עובדיו בגובה העיניים וייחשף לסיפורים מעוררי השראה. בואו לא נהרוס, צפייה מהנה !





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בוס בהסוואה

הבהרה: כל הפרקים שבאתר הינם חוקיים ! אנו לא מעלים שום פרק בעצמנו, אלא רק מקשרים לפרקים שהועלו ע"י רשת. מאחלים לכולם צפייה מהנה !!!

גגג