יום חמישי, 11 ביוני 2015

בוס בהסוואה עונה 2 פרק 9

בוס בהסוואה עונה 2 פרק 9

אחרי עונה ראשונה שסחפה אחריה צופים רבים וזכתה להצלחה גדולה. הנה נוחתת העונה השנייה של בוס בהסוואה.
כזכור, בתכנית הזאת בוס של אחת החברות הגדולות והמוכרות במשק מתחפש לעובד זוטר, ובמשך שבוע שלם הוא נכנס לעבוד עם שאר העובדים. אף אחד לא יודע כי הוא בעצם המנהל הגדול או הביג בוס. בשבוע זה הוא רואה ממש לנגד עיניו מה מתרחש בחברה ביומיום, הוא מנסה ללמוד מה קורה מתחת לאפו, וכמובן הוא זוכה להכיר את עובדיו מקרוב.
בסוף התכנית הוא מספר להם שהוא לא עובד מתחיל, אלא הבוס/המייסד/המקים של החברה.
בפרק 9 (פרק תשע של העונה החדשה) תופיע ענת בוגנר, היא אמא ל-4 ילדים, ולה סדר יום מאוד עמוס, מרבע לשבע ועד 5 , ואז היא נכנסת לנעליים של אמא במשרה מלאה.ענת היא מנהלת קבוצת האופנה "גולף אנד קו".   חברה שמונה למעלה מ- 180 חנויות ברחבי המדינה. ומעסיקה  כ- 2000 עובדים !. הבוסית תוסווה למתמודדת בתכנית ריאליטי , ואף אחד לא יידע שהיא הבוס. היא מספרת שהיא אחראית עד לרמה הקטנה ביורת של הפריט, איפה הוא יעמוד על המדף, מה יעשו איתו, ואיך יקדמו את המכירות שלו. היא עוד מספרת שהעבודה שלה מאוד טוטלית כי החנויות פתוחות כ- 12 עד 14 שעות ביממה (כך שזה דורש ממנה הרבה משאבים), ומעידה שהטלפון שלה לא נח לרגע. מנכ"לית הבוצה היא אילנה קאופמן (אמה של ענת). כך שהם גדלו עם החברה לכל אורך השנים, כל המהמורות, כל השינויים. !

במהלך השבוע, היא תצטרך להתמודד בשטח עם אתגרים  שעומדים בפני העובדים שלה. היא תיחשף לאנשים האלמוניים שבזכותם החברה מצליחה, ובסוף המסע כמובן תיחשף זהותה האמיתית. וכמובן תגלה כמה המסע שלה אחראי לשינוי המהותי בחיים של האנשים אותם פגשה. כל זאת ועוד בפרק הבא


-->

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בוס בהסוואה

הבהרה: כל הפרקים שבאתר הינם חוקיים ! אנו לא מעלים שום פרק בעצמנו, אלא רק מקשרים לפרקים שהועלו ע"י רשת. מאחלים לכולם צפייה מהנה !!!

גגג